Thursday, August 4, 2016

Potentium δεν υπάρχει φως ή τη σκοτεινή πλευρά






+

Potentium: Δεν υπάρχει φως ή τη σκοτεινή πλευρά Jedi_Snake Έχω διαβάσει το νέο Jedi Τάξης και έχουν μόλις τελειώσει Rogue Planet και έμαθε για αυτή την ενδιαφέρουσα προοπτική. Μου αρέσει πραγματικά αυτή την άποψη της Δύναμης. Jedi_Snake Αρχικά δημοσιεύτηκε από Jedi_Snake Το μόνο πράγμα που μου αρέσει πραγματικά, ούτε συμφωνώ με περίπου Potentium είναι η άποψη ότι το κακό δεν υπάρχει. Το κακό υπάρχει πάντα. Δεν είμαι σίγουρος για το πόσο μου αρέσει αυτή τη θεωρία, δεν είναι κακό της, δεν τρομερή του. Είμαι ακόμα το σκέφτονται. starwarsfreak34 Συμφωνώ απόλυτα με αυτή τη θεωρία. Γι 'αυτό μου αρέσει η NJO τόσο πολύ: ασχολείται με την ανθρώπινη emtions και οι συγκρούσεις - καθιστά πολύ πιο εύκολο να πιστέψουμε στους χαρακτήρες. Και είναι επίσης ο λόγος που στέκεται σταθερά πίσω Jacen σε LOTF. Ωστόσο, είμαι ελαφρά κλίση για να συμφωνήσουν με τον Γενικό G & amp? Lt? Ανωτέρω & amp? Gt ;. Πονάει το κεφάλι μου στο λεπτό, όπως είμαι πλησιάζει το τέλος της ενοποιητικής δύναμης και πάλι, και μόλις διαβάσει τη συνομιλία μεταξύ του Λουκά και Jacen για κακές πράξεις. Δεν είμαι πραγματικά σίγουρος ότι υπάρχει κάτι με την έννοια της Potentium - ότι μπορώ να βρω - που αποκλείει κακό και το όλο κακό πράγμα ενέργειες. Ο Λουκάς είναι σωστό κατά μία έννοια: ότι υπάρχουν κακές πράξεις - ναι το κάνουν. Ως εκ τούτου, τόσο κακό κάνει - το κάνει. αλλά νόμιζα ότι η συζήτηση ήταν για την «φωτεινή πλευρά» και «σκοτεινή πλευρά» του δύναμη - όχι οι άνθρωποι. τόσο ως εκ τούτου, το επιχείρημα Skywalker είναι αμφισβητήσιμο - αυτός δεν είναι καν στην ίδια brainlength όπως Jacen και Sekot σε εκείνο το σημείο. Πρέπει να πάω μακριά τώρα και να κάνουμε κάτι γι 'αυτό - αυτό μου σφάλματα τόσο πολύ το όλο θέμα και θέλω να την κατανοήσουμε καλύτερα (τώρα ξέρω ποιος jacen αισθάνθηκε προ-Προδότη). Έχω να ξεκινήσει μια αναφορά για τον


recursoscastellanol.blogspot.com


No comments:

Post a Comment