Sunday, July 10, 2016

Falken zirex ze - 912 ελαστικά






+

Falken Zirex ZE-912 ελαστικά: Δημοσίευση # 1 # 1 Δεν ξέρω αν κάποιο από τα μέλη μας, οι οποίοι χρησιμοποιούν τα ελαστικά Falken Zirex ZE-912 έχουν συναντήσει αυτήν την εμπειρία. Αυτό το ελαστικό έχει σχεδιαστεί για να παρέχει καλή υδρολίσθηση, σύμφωνα με το write-up. Απλά τέλος του περασμένου μήνα, αντικατέστησα μου Goodyear Eagle LS2000 η οποία θα χρησιμοποιείται για 15km to Falken ZE Zirex-912 ελαστικά. Επέλεξα το δεύτερο μετά την ανάγνωση τις προδιαγραφές σχετικά με το πόσο καλή είναι η σχεδίαση των ελαστικών και την υδρολίσθηση. Σήμερα το πρωί κατά την οδήγηση την κόρη μου να εργαστώ σε ένα ξενοδοχείο μαζί ECP γύρω στις 05.30 π. μ., έβρεχε πολύ μεγάλο βαθμό και ο δρόμος ήταν γεμάτος λακκούβες νερού. Αν και ο δρόμος εκμετάλλευση είναι καλό, αλλά η υδρολίσθηση είναι κάτω από τις προσδοκίες μου. Όταν πηγαίνει μέσω λακκούβες του νερού στα 80 km / h, το συναίσθημα "pull back" θα μπορούσε να γίνει αισθητή, αν και προηγούμενες Goodyear Eagle ελαστικά LS2000 μου, η οποία είχε χρησιμοποιηθεί για 15 χιλιάδες χιλιόμετρα, θα μπορούσε ακόμα να διασχίζει λακκούβες του νερού ακόμα και στα 90 km / h χωρίς να έχουν οποιοδήποτε 'τραβάω πίσω. Κράτησα στον τροχό το τιμόνι σταθερά στη θέση του για να αποτρέψει τα ελαστικά από το «τρέχει» όταν πηγαίνει πέρα ​​από λακκούβες του νερού. Έχω στείλει ένα e-mail στον Πρόεδρο του Stamford Ελαστικά σήμερα το πρωί στη διάθεσή του σχετικά με τα σχόλιά μου που συνάντησα αυτού του δήθεν καλά λάστιχα υδρολίσθηση και αναμένει την απάντησή του. Εν τω μεταξύ, θα μπορεί να αλλάζει σε ένα άλλο σύνολο των ελαστικών που θα μου δώσει την καλή κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο και κυρίως πολύ καλή υδρολίσθηση.


recursosadicionalesspaint.blogspot.com


No comments:

Post a Comment